سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه های افزودنی خانه را از فضای کار جدا می کنند:

کار در خانه با یک برنامه انعطاف پذیر همراه است ، نیازی به ذکر نیست پس انداز در هزینه های سفر ، و شما می توانید به خانواده نزدیکتر باشید. اما حواس پرتی باعث می شود کار از خانه ناکارآمد باشد. جدا کردن فضاهای مورد استفاده برای زندگی از فضاهایی که برای کار استفاده می شود بسیار مهم است. ساختن اضافات ، در بیشتر موارد ، راه حل کامل است.

به سمت بالا - در بالای یک خانه موجود - یا در حیاط پشتی ، این پسوندها به معنای رفت و آمد با پای برهنه ، نمای بالقوه حیاط پشتی و محل کار بدون وقفه است. این می تواند شامل قفسه ها ، کابینت ها و میزهایی باشد که با دقت در طراحی ادغام شده اند.

این نمونه ها نشان می دهد که عواملی مانند روشنایی ، انتخاب مواد نهایی و تجهیزات با دقت در طراحی یکپارچه برای دستیابی به فضاهای کاری کارآمد ، حتی در فضاهای کوچک هستند.

کار در بالای یک خانه کاملاً عملیاتی در حین ساخت پروژه باعث شد که ما فقط از سقف مسطح موجود استفاده کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ کار تخریب یا مداخله دیگری در خانه انجام نمی شود. همچنین از دیدگاه های جالب کارگاه اطمینان حاصل کرد. فقط یک ماه ساخت مجاز بود ، بنابراین تمام تصمیمات با عملیات ساخت و ساز خشک ، سرعت قابل توجه روند ، همراه با کار با تعدیل تخته سه لا ساختاری برای به حداقل رساندن اتلاف مواد و کاهش میزان کار در محل همراه بود.

مختصات مشتریان برای این پروژه طراحی فضایی برای کار ، استراحت و سرگرمی بود ، اما مهمتر از همه ، ایجاد مکانی است که تعامل بیشتر با باغ فوق العاده بالغ و جنگلی جنوبی لندن را تشویق کند. ارتفاع اولیه رو به باغ عنصر مهم طراحی برای طرح است. در اینجا ما با شفافیت و ساختار بازی می کنیم تا ساختمانی با ظاهری کاملاً ظریف در طول روز و شب ایجاد کنیم.

او با طراحی سعی کرد نیاز مشتری به یک فضای کاری کاربردی را برآورده کند ، اما علاوه بر این برای ایجاد یک ساختمان که منعکس کننده علاقه او به ادبیات و افسانه های کودکان است. با استفاده از روابط صمیمی تاریخی نویسندگان و سوله های آنها ، این فضا به عنوان پناهگاهی در شهر تصور شد. یک کلبه افسانه ای در پایین باغ که مشتری می تواند عقب نشینی کند و خود را در کار خود غرق کند.

استودیوی عکاس در محوطه محل زندگی او در حومه سائوپائولو بزرگ - برزیل ساخته شده است. مکان موجود برای ساختمان جدید یک منطقه شیب دار با سرسبزی فراوان است بنابراین ایده آزاد سازی حجم ساخته شده از خاک برای دور زدن برشهای غیرضروری و حفر عمیق ایجاد می شود.