سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز پخش لوله و اتصالات ساختمانی

لوله پلیکا یا پی وی سی (پلی وینیل کلراید) از انواع لوله و اتصالات پلیمری هستند که در ایران به نام پلیکا شناخته می شوند. لوله و اتصالات پی وی سی یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی می باشند و سالیان طولانی است که از آن در بخش فاضلاب و سایر قسمت های ساختمان استفاده می شود. لوله و اتصالات پلیکا با توجه به مواد اولیه و فرایند تولید آن ها به چند دسته تقسیم می شوند که لوله pvc از شناخته شده ترین آن هاست و به علت قیمت مناسب و مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و ضربه های محیطی و البته نصب و راه اندازی آسان همواره در بین مصرف کنندگان محبوب بوده است. از دیگر انواع لوله پلیکا می توان به لوله upvc, mpvc, cpvc, ppvc اشاره کرد. لوله یو پی وی سی یکی از انواع پرکاریرد لوله پلیکا می باشد که ایمنی بیشتری نسبت به لوله پلیکای معمولی دارد و استحکام آن نیز بیشتر است. اما به دلیل انعطاف پذیری کمی که دارد کاربرد های آن را محدود کرده است.

لوله و اتصالات پی وی سی قیمت ثابت ندارند و قیمت گذاری آن به طور روزانه از طریق بورس کالا اعلام می شود. شرکت ایلیاشیل ارائه دهنده ی بهترین برندهای لوله پلیکا با قیمت مناسب است که قیمت روز لوله پی وی سی را از طریق سایت و یا تلفنی در اختیار متقاضیان محترم قرار می دهند.

 

قیمت روز انواع لوله و اتصالات

لیست قیمت روز لوله و اتصالات تنها یک جدول مشخص نیست که در آن قیمت لوله و اتصالات پلیکا و انواع دیگر در سایزهای مختلف به صورت تمام و کمال آورده شده باشد. افراد مختلف وقتی می خواهند لوله و اتصالات را برای پروژه های خود خریداری کنند به دنبال لیست قیمت روز لوله و اتصالات می گردند و اینگونه تصور می کنند که چنین جداولی وجود دارد در حالی که اگر کارخانه های تولید کننده بخواهد لیست قیمت روز لوله و اتصالات را هر روز آماده و منتشر کند با کاری بسیار دشوار و پیچیده مواجه خواهند بود. برای بدست آوردن قیمت لوله و اتصالات نیاز داریم که قیمت مواد خام بکار رفته در آنها به همراه ضرایب تولید، هزینه های مربوط به حمل و نقل و سایر هزینه های دیگر را محاسبه کرده و باهم جمع کنیم.

 

اما به دلیل اینکه قیمت مواد خام بکار رفته در لوله و اتصالات مختلف دچار نوسان قیمت است بنابراین نمی توان عدد ثابتی را به مدت طولانی برای آن مشخص و محاسبه کرد زیرا قیمت مواد خام به خاطر نوسانات ارزی مدام در حال تغییر است و هیچ ثبات نسبی برای ارائه قیمت روز لوله و اتصالات دیده نمی شود.

 

لوله و اتصالات به دلیل اینکه کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند، از اهمیت زیادی برخوردارند. اگر می خواهید لوله و اتصالات با کیفیت و با قیمت مناسب بخرید باید به یک سری از نکات و راهنمایی ها توجه نمایید. این نکات به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای پروژه های خود داشته باشید. خرید لوله و اتصالات کار آسانی نیست و ممکن است در زمان خرید با شرایطی روبرو شوید که برای شما ناآشنا باشد. به همین دلیل توجه به نکات و راهنمایی هایی که در ادامه آمده است می تواند به شما در خرید لوله و اتصالات کمک نماید.

 

نمایندگی فروش و پخش لوله و اتصالات در تهران

شرکت ایلیاشیل مرکز فروش لوله و اتصالات در تهران می باشد که فعالیت مستمر بیش از یک دهه در حوزه ی تولید و فروش انواع لوله و اتصالات دارد. “با یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید در (کارخانه لوله گستر گلپایگان) و عرضه و پخش لوله و اتصالات پی وی سی (شرکت های معتبر لوله گستر گلپایگان و پلیمر یاس) و تامین تعاونی مسکن انرژی اتمی ، سپاه پاسداران، ستاد بازسازی عتبات عالیات میباشد.

 

ضمن این که در حال حاضر فعالیت این گروه در کلیه زمینه صفر تا صد تاسیسات ساختمانی صنعتی بوده و فروش عمده انواع محصولات گالوانیزه ، برنجی ، پی وی سی ، پلی اتیلن و دیگر لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی را شامل میشود. در وب سایت اینترنتی شرکت ایلیا شیل می توانید لیست قیمت آنلاین لوله و اتصالات را استعلام کرده و جهت سفارش و خرید اینترنتی و یا تلفنی اقدام نمایید.”