سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای خرید آب تصفیه کن خانگی

در جامعه امروز شاهد رشد زیاد و روزافزون جمعیت هستیم. این افزایش جمعیت سبب ایجاد آلودگی‌های بیشتر صنعتی و انسانی می‌شود که به آب و خاک ورود پیدا می‌کنند. بسیار از منابع آبی و حتی آب‌های لوله‌کشی شده دارای پس آب‌ها صنعتی و خانگی، گل و لای، انگل، میکروب‌های بیماری‌زا و … هستند؛ این در حالی است که در برخی از مواقع دیگر حتی کلرزنی‌های شهری هم کارساز نخواهد بود! به عنوان مثال در آب آشامیدنی برخی از شهرها مانند تهران، کرج و البرز حتی با وجود سیستم‌های تصفیه آب شهری، باز هم دارای مقادیر زیادی کلر، نیترات و نیتریت و TDS بالا هستند که در نهایت منجر به سرطان و آسیب‌های گوارشی می‌شوند.اگر شما هم از بابت سلامتی آبی که نوش جان می‌کنید، نگران هستید و خواهان خرید دستگاه آب تصفیه کن کوچک خانگی هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!

همان‌طور که می‌دانید، بعد از هوا، آب مهمترین ماده حیات برای گیاهان، جانوران و انسان می‌باشد. با وجود اینکه بیش از 70 درصد از کره خاکی را ما را آب فرا گرفته‌است؛ اما با این وجود تنها می‌توانیم از یک درصد آنها که آب‌های شیرین و قابل شرب هستند، استفاده کنیم. آب شیرینی که به دست ما می‌رسد، باید از مراحل زیادی مانند ذخیره‌سازی، تصویره، انتقال و … گذشته باشد. از آنجایی که از این آب شیرین استفاده‌های مختلفی می‌شود، معمولاً کمتر کشوری است که هزینه و توان زیادی را بر روی تصفیه آب و از بین بردن میکروب‌های آن بکند.

به عنوان مثال در برخی مواقع، استفاده ما از آب شیرین برای شستشوی ظروف، گاهی برای آبیاری گیاهان، برای استحمام، برای خوردن و … است. همین تنوع استفاده سبب شده‌است تا اهمیت زیادی برای تصفیه اصولی آب قائل نباشند.

علاوه بر این موارد، حتماً می‌دانید آب برای بدن انسان بسیار ضروری است. این در حالی است که نوشیدن آبی که سرشار از آلاینده‌ها و مواد شیمیایی باشد، نه تنها کمکی به بدن نمی‌کند، بلکه ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری هم به آن وارد کند. در این شرایط است که خرید دستگاه تصفیه آب کوچک خانگی یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است.

دستگاه تصفیه آب خانگی، نه تنها آب را تمیز می‌کند و خیالتان را از بابت تمامی آلودگی‌های آن برطرف می‌کند؛ بلکه سبب بهتر شدن طعم آب هم می‌شود و اگر دارای بوی بد باشد، آن را از بین می‌برد. این روزها خرید بهترین دستگاه تصفیه آب بسیار محبوب شده‌است و درباره راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب زیاد جست و جو می‌کنند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید و به فکر سلامتی خود و خانواده تان هستید، ادامه این مطلب کمک زیادی به شما می‌کند.

مزایای خرید آب تصفیه کن خانگی

تا اینجا، به‌طور کلی فرا گرفتید، دستگاه تصفیه آب خانگی قرار است سلامتی آب شربی که به دستتان می‌رسد را تضمین کند و شما را از هر گونه آلودگی حفظ کند. 

  • استفاده از آب تصفیه شده سبب کاهش بروز ناراحتی‌های قلب و عروق خواهد شد.
  • آب تصفیه شده، کمک بسیار زیادی به کاهش بروز سرطان و بیماری‌های کبد می‌کند.
  • اگر از آب تصفیه شده استفاده می‌کنید، خوب است بدانید مبتلا شدن به سنگ کلیه، بسیار برای شما کمتر است.
  • استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، داشتن پوستی سالم و شفاف را برای شما فراهم می‌کند و از انواع بیماری‌های پوستی دور نگهتان می‌دارد.
  • از بوی بد دهان و ناراحتی‌های دیگر دستگاه گوارش، نسبت به افراد دیگر، بیشتر در امان هستید.
  • درجه حرارت بدنتان بهتر تنظیم می‌شود و راحت تر سموم را دفع می‌کند.
  • و در نهایت آب تصفیه شده، کمک فوق‌العاده ای به سلامت هر چه بیشتر عضلات و مفاصل بدنتان می‌کند.
  • آب تصفیه شده به مراتب بسیار بهتر از آب های معدنی است. این آب ها به دلیل آن که استاندارد نیستند و اطمینان از مواد معدنی موجود در آن ها نیست ممکن است حتی برای سلامتی ما هم مضر باشند. علاوه بر آن خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر از آن است که بخواهید برای نوشیدن و مصارف دیگر از آب های معدنی استفاده نمایید. تهیه آب تصفیه کن خانگی یک سرمایه گذاری برای شماست که در کنار صرفه جویی در هزینه ها سلامت بدن خود را در برابر آلودگی ها ی آب حفظ می کنید و با خیالی آسوده آبی خالص و سالم می نوشید.

    یکی از مفید ترین انواع تصفیه آب های خانگی دستگاه قلیایی کننده آب است. این دستگاه دارای یک فیلتر یونیزه کننده یا قلیایی می باشد. نحوه ی کار این فیلتر به این شکل است که سختی آب را افزایش می دهد و به عددی می رساند که آب قلیایی شده و برای نوشیدن مفید می باشد. آب در طی مراحل تصفیه بسیاری از املاح معدنی خود را از دست می دهد و اسیدی می شود. این آب برای نوشیدن استاندارد لازم را ندارد. فیلتر قلیایی با اضافه کردن مواد معدنی مورد نیاز بدن به آب این مشکل را حل خواهد کرد. از مزایای آب یونیزه می توان به کاهش چربی، افزایش سوخت و ساز بدن، حفظ تعادل وزن، جلوگیری از پوکی استخوان، کاهش ابتلا به سرطان، کاهش مشکلات پوستی و ... اشاره کرد. آب یونیزه استاندارد ترین و بهترین نوع آب برای نوشیدن است که با تهیه دستگاه تصفیه آب قلیایی می توانید از فواید این آب بهره مند شوید.

    برای خرید دستگاه تصفیه آب ، شرکت راد گستر نوین با سال ها سابقه در امر فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی بهترین گزینه برای شما می باشد. این شرکت برند های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. خرید اینترنتی تصفیه آب با بهترین قیمت از طریق سایت راد گستر نوین نیز برای خریداران عزیز فراهم است.